Saturday, August 8, 2009

truly touched.

salam.

hari ini adalah indah.=)

finally i met his mom.how was it?macam mana saya jatuh cinta dengan dia,begitu juga saya jatuh cinta dengan ibunya.she's lovely.enough said.terasa banyak kurangnya diri saya apabila dilayan sebegitu rupa.bukan dilayan tidak baik.tetapi dia membuatkan saya merasa dekat dengan keluarganya.dilayan seperti sudah kenal lama.sudah pernah berjumpa.padahal ini adalah pertama kali bagi segala-galanya.seeing my mum and his mum walking side by side joking around made me feel like i have two mums.i felt warm inside.

and his brothers and sisters?they made me feel secured.terasa segala permasalahan besar menjadi kecil.serasa cepat saja mahu menjadi sebahagian daripada mereka.they took great care of each other.betul cakap dia dahulu,dia tak perlu orang lain sebagai rakan sepermainan sewaktu kecil.dia ada mereka.sekarang saya betul-betul faham.he has the most wonderful siblings i've emer met.

selain tempoyak,asam jawa dan kuah durian homemade serta cempedak dan bahulu,terlalu banyak kasih dan sayang saya terima hari ini.saya juga telah berjumpa acuan yang membentuk dia selama ini.i'm glad i found him.

sekali lagi saya jatuh cinta....bukan sahaja dengan dia,tetapi dengan seluruh keluarganya.

kepada Tuhan saya bersyukur dan berdoa agar dipanjangkan jodoh kami dan berkatilah kedua-dua keluarga agar cinta kami semua menuju kepada cintaMu.

to mak and kakak for being so understanding...only GOD can repay everything.

9 comments:

AzimahAzri said...

sronok bc ur blog kali ni.....

jeem said...

thanx=)
post msa tgh hepi.ihiks
nama kita sama la.hehe

One Knee said...

Jim...

Auwh.. sgt sweet. May Allah bless both of u and the family. ameen :)

Hopefully, one day, bile kite ada special someone, kite pun bole tulis happy2 mcm ni ;op hehe

jeem said...

wani...

thanx.
ameen...kita doa untuk awak nie=)

Khairiyah aka Kerry said...

wahh
bestnyeee
jemah,dis saturday im gonna meet his family for d 1st time..harap2 dpt positive feedback mcm jeem jugak..huhu
congrats yea.
kawen jgn lupe jempot ;)

jeem said...

kerry,
good impression penting but what's more important is be urself.hehe.
all the best!hehe

DAISY said...

alhamdulillah it turned well.
u yg over takut sgt. hahaha!

jeem said...

aiza,
tu la pasai..nervous smp gugup.haha

Khairiyah aka Kerry said...

hell yeah!
nervous wooo
im counting hours jeem!
wish me luck!

p/s:gosh, he FORCED me to wear kebaya..adoyy