Sunday, January 17, 2010

upgrading.

salam.



fakta
gambar dia atas adalah saya dan apa yg dijari itulah faktanya.menurut incik ichigo tiada byk perbezaan antara status lama dan baru.bg saya,ia hanyalah untuk mengelakkan saya disunting org lain dan untuk menyenangkan plan ke alam perkahwinana.whatever it is,i'm happy.afterall,this is a good thing,isn't it?

:-)

separa fakta
hampir kesemua rakan dan sahabat baik saya ada di sisi.adalah menjadi impian saya dr dulu to have my great buddies during the ceremony and they were there.ada a few yg couldn't make it but i'm sure they have solid reason why.tetapi having mostly around really made my day.it's a dream came true.

myth
tangkap gambar bersama tunang sendiri adalah tidak baik masa hari pertunangan?huhu.mcm tidak.tetapi saya hormat setiap kepercayaan dan other people's preferance.cuma kesian saya pada incik ichigo sungguh tebal.huhu.

plan
lepas nie nak panggil incik ichigo as syir.i love the name since the day i've first said it.rasa berbunga say his name that way.dan nk belanja mak and kakak yang bertungkus lumus mengelola majlis.tidak terjangkau the effort they put on this.love both of you to bits.

till then,take care and salam.

6 comments:

w|cKa` said...

congrats jeem!! dah maju selangkah.. bila nak maju lagi selangkah?

Khairiyah aka Kerry said...

congrats jemah...

mama yara. said...

jeem?
whoaaa..best2! congrats. one step ahead =)

fAraHnaDiaH said...

sori i br dpt tau!!!

congrats jeem!

xoxo

shera rahman said...

salam... baru terbaca..
congrats...

jeem said...

k.izan,
tenkiu.hehe.lagi selangkah has to wait.belajar tak abes lagi.huhu.

kerry,
arogato.

ain,
thanks = ).

farah,
tenkiu dear.nti jumpa kat ireland tau.hope to see u anytime soon!tc


shera,
thanx ;)