Friday, April 24, 2009

.mimpi indah.

salam.

hari ini buffday tina.2 days ago buffday nadia.happy buffday.hope u girls have a wonderful year ahead.

hari ini hujan dr pagi saaaampai petang.horror.lepas makan kenyang,semua org basah kuyup.dpt lah sharing-sharing payung.erat persahabatan kata org.hehe.

hari ini kena naik train 6.50 ptg.saya benci train ini.kerana apa?pukul 8 malam baru smp dublin dr mullingar.hari-hari travel sejam pergi dan sejam balik.mcm penang-ipoh-penang hari-hari selama seminggu.badan pun penat.otak sepuluh kali penat.tapi sebab doktor saya yang baik hati belanja makan dan kenyangkan dengan gosip,saya maafkan.

hari ini saya dpt tahu taiko besar ryan air tu patient GP saya.alangkah bangganya sayadia!

hari ini kalau boleh saya mahu sangat berada di malaysia.meramaikan majlis.tapi apakan daya.

mungkin hari ini saya patut tidur awal?

selamat malam dublin.

No comments: